<<
nirvana
Na drog8ch e3te nie som,ale mam takz dojem ye vela k tomu nechzba.Ymenila som partiu,problemz v skole s rodicmi.Uy ma nic netrapi iba Nirvana,kamosi.Jasne a marihuana,cigaretz,chlast.Yle je ye poijem skoro kaydz den...lakaju ma drogz,fakt ma lakaju a uy neviem co robit.

Odpověděl: Jakub Minařík
No možná vám pomůže, když si uvědomíte, že tohle je hlavně vaše rozhodnutí. A přijmout ho musíte s plnou odpovědností. Zkrátka a dobře-pokud se rozhodnete brát-je to i z chlupama. Jasně-určitě to bude zábava-chvíli, ale pak to začne pěkně dřít. A je na vás, zda do toho půjdete, nebo ne. Možná se takové rozhodnutí necítíte připravená-podle vašeho dotazu bych tak soudil-můžete tohle rozhodnutí odložit. Rozhodněte se za nějaký čas a do té doby se do toho nepouštějte. Možná pokud tohle rozhodnutí odložíte, tak se vám uleví a budete se moci rozhodnout s jasnější hlavou. Držím vám palce, ať je vaše rozhodnutí správné. :-)
P.s. Ještě něco-pokud se rozhodnete do toho jít, tak si dejte pozor co si berete a s kým. Předávkovat se hned napoprvé je blbá zkušenost. Jo a kdybyste měla pocit, že o tom chcete ještě komunikovat, tak napište, nebo zavolejte (02/20803130).